První dojem hraje v realitách stejně klíčovou roli jako v mezilidských vztazích, proto považuji home staging za nepostradatelnou součást prodejního procesu a věnuji mu velkou pozornost.


Co přesně dělám:
- Úklid nemovitosti – Při prodeji nemovitosti je úklid nezbytný. Představte si, že přijdete na prohlídku a narazíte na nepořádek, špinavé prostředí a nepříjemný zápach. Pravděpodobně by vás to okamžitě odradilo nebo byste požadovali značnou slevu. Není proto lepší se těmto problémům vyhnout a zajistit, aby nemovitost vypadala co nejlépe už při první prohlídce?
- Schovat věci každodenní potřeby – Mokrý ručník v koupelně, časopisy na stolku, šampóny v koupelně, plný věšák bund – to vše může bránit zájemcům ve vizi jejich budoucího domova. Zájemci o nemovitost potřebují vidět byt/dům svýma očima a představit si, že v něm budou žít právě oni.
- Oprava viditelných závad – Špinavá zeď, vybledlá barva na zdi, politý koberec, ukopnutý roh to vše může zkazit první dojem a odradit tak kupce.
- Položení podlahy – vinylové PVC podlahy – I drobný detail, jako je rozpraskaná podlaha ve vstupní chodbě, může odradit potenciálního kupce a zničit první dojem. Proto je důležité prezentovat nemovitost v tom nejlepším světle.
- Uspořádání nábytku – Drobná úprava nábytku může výrazně zpřehlednit prostor a zvýraznit jeho přednosti.


A co neumím to bleskově zařídím – můj telefon je nabušený kontakty (zedníci, topenáři, elektrikáři, plynaři, pokrývači, kominíci atd.)
Proč svou nemovitost připravit na prodej pomocí Home stagingu?
- Ušetří čas vlastníků nemovitosti
- Zvyšuje přitažlivost nemovitosti, což následně zvyšuje její hodnotu
- Díky profesionální prezentaci na trhu osloví širší okruh zájemců
- Pomáhá nemovitosti vyniknout mezi konkurenčními nabídkami

